Afspraak maken
Voor particuliere woningeigenaren uit de gemeentes
Delft, Maassluis, Midden-Delfland, Vlaardingen,
Schiedam en Westland verzorgen wij het energielabel.
Om een afspraak in te plannen:
- Kies categorie Appartement of Woonhuis
- Kies een datum en vervolgens een tijd
- Vul uw gegevens in
- Klik op Afspraak bevestigen
Als de aan de linkerkant genoemde data en tijden u niet goed uitkomen dan kunt u ons bellen om een passende afspraak te maken.
1. Aan te leveren documenten
Indien er tekeningen aanwezig zijn deze graag 2 dagen voor opname aanleveren.
Op de dag van opname willen wij graag de volgende gegevens van u ontvangen indien u hierover beschikt:
informatie over isolatiematerialen en installaties (verwarming, warm water, ventilatie en koeling). Daarvoor hebben wij van u tekeningen, technische omschrijving, facturen, foto’s van werkzaamheden e.d. nodig.
2. Fysieke opname ter plaatse
Het opnameprotocol vereist dat de EP-adviseur altijd ter plaatse moet nagaan in de betreffende woning of informatie van tekeningen en dossiers correct is. Daarvoor is het noodzakelijk dat er toegang tot alle ruimtes is.
Tijdens de woningbezoeken maken wij ook fotobewijs zoals dit vereist is conform de regelgeving voor het opstellen van energielabels.
3. Uitwerking en registratie
Na het uitwerken van de gegevens registreren wij het energielabel formeel in de database van de Overheid (EP-online).
4. Opleveren
Het energielabel leveren wij digitaal aan u op binnen 5 werkdagen na opname.
Op deze werkzaamheden zijn de algemene voorwaarden van DNR2011 van toepassing